Három dolog az élethez: "légy azokkal, akik megmosolyogtatnak, nevess annyiszor, ahányszor csak levegőt veszel, és szeress addig, amíg csak élsz!!"

2011. november 22., kedd

Belső rendrakás...

Húúú már nagyon régen írtam, minden rendben, nem tűntem el, csak rengeteg dolog van, és este amikor már ideülök a géphez nincs energiám kiírni a gondolataimat, amik persze vannak továbbra is :)
Egy korábbi bejegyzésemben írtam, hogy "megmozdult az állóvíz", na egy kicsit most azzal vagyok elfoglalva, de szerintem jövő hét közepére ismét utolérem magamat :).

A héten...vagyis múlt héten újra feljött egy két téma. Összefutottam néhány ismerőssel, ahol csak ámultam és bámultam. Hihetetlen, hogy mindenben lehet valami problémát találni. Miért foglalkoznak az emberek másokkal, miért nem magukkal? Miért kell mindig a másikat kritizálni, és megszólni? Nemhogy inkább magunkkal foglalkoznánk, hogy Nekem minden jól legyen, jól érezzem ÉN magam. Olyan fura ezt látni az embereken, hiszen azzal egyáltalán nem maguknak segítenek, ha mindig a másikkal vannak elfoglalva. Ez lehet annak az oka is, hogy ezek az emberek nem találták még meg önmagukat. Vagy menekülnek a saját problémájuk elöl és pont azzal nem szeretnének foglalkozni, inkább másra figyelnek csak ne magukra kelljen. Sajnos van olyan eset, hogy kívülre azt mutatják minden rendben van, belülről pedig ez nagyon nem így van. 

Szerintem az a fontos, hogy magunkkal legyünk rendben. Ha problémánk van találjuk meg az okát, foglalkozzunk a dologgal, változtassunk, mert egy életünk van, és nem fogja helyettünk senki megváltoztatni, mert Mindenkinek meg van a lehetősége a saját élete terelgetésére. Ne mással legyünk elfoglalva, hanem a mi életünkkel, és ha megtaláltuk önmagunkat, a harmóniánkat akkor könnyebben boldogulhatunk az ÉLETBEN. 

"A magunk kis világában megteremthetjük a belső békét, az egyensúlyt, a harmóniát azáltal, hogy rendet teszünk belül és kívül is. Mert ahogy odabent rend van és béke, úgy elrendeződnek körülöttünk is a dolgok, és sokkal jobbnak találjuk a külvilágot is."
Bagdy Emőke

Szép estét Nektek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése