Három dolog az élethez: "légy azokkal, akik megmosolyogtatnak, nevess annyiszor, ahányszor csak levegőt veszel, és szeress addig, amíg csak élsz!!"

2011. november 4., péntek

Napjaink

Gyakran találkozunk napjaink során, akár a munkában, akár a buszon, vagy az utcán olyan emberekkel, akik türelmetlenek, és rosszindulatúak. Hogy hogyan ne rontsd el a napodat velük ez nagy feladat:). Gondolom már sokan tapasztaltátok, én is, hogy egy egy ilyen "találkozás" után beleivódik a gondolataidban az, hogy hogy lehet ilyen az ember, miért kell így viselkedni...stb. és sokszor hallom emberektől, hogy "na ez jól elrontotta a napomat". 
Hát ne hagyd hogy elrontsa! Miért kell elrontania a TE napodat egy embernek, akinek rossz napja van, vagy egyáltalán alapból ilyen stílusa van. 
Én dolgozok olyan emberrel, akinek van olyan napja, hogy egész nap szitkozódik és elmeséli, hogy már annnnnnnyirrrra elege van a mai napból :D Volt egy idő amikor ez úgy lehúzott, hogy csak na. Azon gondolkodtam sokszor, hogy hogy lehet ennyire negatív. Mert ha lenne legalább egy nap amikor nem hallanám nem is lenne gond :). De nincs, és pont ezért jöttem rá, hogy ő ilyen. Ő így dolgozik, és neki ez már megszokás. Ma már ezen nem akadok fenn, jókat nevetek rajta, hogy hihetetlen egy ember, mert alapból amúgy egy nagyon jó fej, csak van ez az oldala. 

A legjobb módszer, ha te megpróbálsz nyugodt maradni, és elengedni ezt a stílust, vagy szituációt. 
Ma összeakadtam a telefonon egy "jóemberrel", aki mellesleg árut hozott nekünk a "Vevőnek". Elég bunkó módon telefonált fel (merthogy nálunk nincs porta, de megjegyzem minden ki van írva és nagyon olajozottan működik a dolog, csak néha van egy két értetlen ember), hogy itt áll és sehol egy portás, ergó az üres folyosón áll, és ezt és ezt hozott, és neki nagyon sietni kell. Elmagyaráztam neki szép nyugodtan, hogy ha egy kicsit jobbra viszi a tekintetét a telefontól lát egy kiírást, amin nagyon jó útmutatást lát, hogy hogy éri el a kollégákat...és hogy mindjárt megkeresem azt akinek az árut hozta. Mire kiderítettem hogy a teherportán kell, hogy bevigye az árut, lesétáltam, hát egy fiatal "nyikhaj" (már bocs a megjegyzésért, de tényleg) srác volt a barátnőjével. Már adta volna át az árut, amikor mondtam, hogy a következő utcán jobbra találja a teherportát, és ott átveszik az árut. Mikor rákezdte volna, hogy mert ez hihetetlen stb, akkor azért annyit megjegyeztem, hogy sajnálom, de ettől a cégtől már hoztak árut, és tudnia kellene, hogy hova kell vinne az árut, a kollégám várja hátul sok szeretettel. Na vissza is fogta magát és továbbálltak :). 

Utána elgondolkodtam, hogy régen ilyenen fenn akadtam, de rájöttem, hogy pont az ilyen embereket és szituációkat kell lekezelnünk mert komolyan képesek elrontani a napunkat, ami alapból valószínűleg egy csodás nap lenne :) Persze akad azért egy kettő aki néha kihoz a sodrunkból ez normális, mert ez attól is függ, hogy TE milyen állapotban vagy, fáradt vagy e testileg, lelkileg, beteg vagy e és még sorolhatnám. Viszont ha az esetek többségében, az ilyen dolgokkal nem hagyjuk elrontani a hangulatunkat, biztos vagyok benne, hogy sokkal több csodásabb napokat élhetünk meg :)

Szép estét Nektek! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése