Három dolog az élethez: "légy azokkal, akik megmosolyogtatnak, nevess annyiszor, ahányszor csak levegőt veszel, és szeress addig, amíg csak élsz!!"

2012. július 9., hétfő

Volt egyszer egy cukkinim...

...elkezdtem nézegetni az interneten, hogy mit is készítsek belőle, ami gyorsan meg van és finom is. Találtam sok mindenfélét, de aztán megmaradtam egy igazán ínycsiklandozó kis receptnél, a "fittnők" oldaláról, ami tényleg hamar meg van és nagyon ízletes mindemellett persze egészséges is, nem terheli a testet ebben a nagy melegben. 

Szóval én a következőként készítettem el:
Először is meghámoztam a cukkinit, karikára vágtam. Jóóó sok fokhagymát reszeltem olívaolajba, és ebben fél órát hagytam állni a cukkini szeleteket. Ez azért is praktikus mert ezalatt még sok más dolgot elintézhet az ember ;)
Majd még kicsit megfűszereztem és serpenyőbe dobtam és addig sütöttem, amíg jól meg nem puhult. Itt lehetne még hozzáadni hagymát is, én ezt kihagytam, viszont vegyes magvakat dobtam rá, és szépen rápirítottam. 
Amíg puhult a cukkini, készítettem friss zöldség köretet, uborkából és paradicsom (finom hazai, kertből való ;)) illetve mozzarellasajtot is szeleteltem hozzá. 
A végeredmény nagyon finom, ízletes, könnyű ebéd lett, ajánlom Mindenkinek, ha már nem tudtok mit kezdeni a most termő fincsi cukkinival :)


Nem kell megijedni, hogy kinézetre nem olyan guszta, itt is érvényes a mondat, "csúnya és finom" :-)
Na gyerünk adjunk a testnek teli vitaminnal dúsított ételeket!!!

Szép estét! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése