Három dolog az élethez: "légy azokkal, akik megmosolyogtatnak, nevess annyiszor, ahányszor csak levegőt veszel, és szeress addig, amíg csak élsz!!"

2011. október 27., csütörtök

Megfigyelés...

Áááááá majdnem megint elragadott:))))) De nem hagytam ;) Viszont elgondolkodtam az embereken...
A, Vannak ugye azok az emberek, akik általában az idősebb korosztályhoz tartoznak, és pesszimista beállítottságúak, mert valószínűleg már megértek sok mindent, és furcsa nekik ez a mai világ, ahol sok minden új, más gondolkodásmód kezdődik. Mondok egy példát. Adott egy személy, aki kibeszéli magát nekem, mindenfélét, vagy éppen ami bántja....elkezdem figyelni, és rájövök, hogy mindent a negatív oldaláról közelít meg....próbálok hozzászólni és elmondani a véleményemet, de ő csak mondja mintha nem is hallaná, hogy mit mondok éééés annyira felhergeli magát ilyen hülyeségeken, hogy egyből "szar" lesz a napjának a további része....És másnap persze azt meséli, hogy "húúú tegnap úgy felhergeltem magamat, már nem volt kedvem semmihez...stb", szóval folytatódik is a negatív hullám :D. Én mindig azt javaslom, hogy beszélje meg azzal az egyénnel akivel baja van (ez legyen barát(nő), kolléga, főnök...akárki), mert az őszinteség a legtisztább, és az hogy itt magába puffog az nem vezet semmi jóra. Hihetetlen ez számomra, és felfoghatatlan, hogy hogy lehet így élni :-/.
B, Akkor hát léteznek azok az emberek, akik még még pesszimista, negatív gondolkodásúak, DE már nyitottak az életet a jobbik oldaláról szemlélni. Olykor olykor eszébe jut, egy adott történésnél, hogy jahhh de van ennek egy másik oldala, és arról azért jobbnak tűnik a helyzet ;)
C, A harmadik csoportban vannak azok, akik bár azt mondják, hogy jó gondolkodásmód, mégis kinevetik a másik hozzáállását a dolgokhoz, meg a pozitív gondolatokat, és viccelődnek azon, azt mutatják, hogy velük minden rendben, és köszi jól érzem magam....Aztán egy idő után nyitnak efelé, és kiderül, hogy lelkileg nincsenek is olyan rendben és valóban kéne egy kis segítség a gondolkodáshoz...
Erre is van egy jó példám, amit máig a szívemben tartok, mert számomra egy kedves emberről van szó ;) Kedves barátnőm külföldön dolgozik, és amikor itthon volt, többedmagunkkal ültünk egy vendéglátó egységben, és szóba került az én gondolkodásom. Jókat nevettünk mindenen, de a végén már egy kicsit fura volt a kedves piszkálódás. De tényleg kedves volt ne értsetek félre és TE se, ha egyszer olvasod az írásaimat :)))), mert tudom, hogy ismersz és tudod hogy nem hülyeség így gondolkodni, csak ez mindenkiben meg kell hogy érjen ;)
Nos aztán barátnő vissza külföldre, és pár hét vagy hónap múlva megcsörrent a telóm, és azért hívott, hogy "van az a könyv amit mondtál, tudod az...ki tudnád küldeni nekem kölcsönbe, vagy ha megveszed kifizetem ha hazajövök, mert úgy érzem el kéne kezdeni olvasni...". Éééén alig jutottam szóhoz a jó érzéstől...mert annyira örültem neki, hogy igen, győztem és elindult benne valami :)) És ha elolvassa ezt a könyvet tudom, hogy jót fog tenni neki. Naná,hogy megvettem és kiküldtem, de az én ajándékomként, és még egy frappáns kis motivációt is írtam bele neki ;)
D, ....és hát vannak a "pozitív gondolkodók" akikről nem is írok, mert ismerjük őket ugye;)
Csak azért érdekes megfigyelni az embereket, nem tudom Ti szoktátok e (én sokszor ;) ), mert érdekes látni, hogy hogy gondolkodnak. Annyi féle ember van, és hát azokat nem is tudnám felsorolni és elemezni, mert nem vagyok én profi ebben, csak a tapasztalataimat tudom megosztani, és hihetetlen, hogy néha az emberek maguk akik csinálják maguknak a feszültséget, és generálják a problémát nem mással mint a gondolkodással. Lehet hogy az ami történik nem is rossz dolog, de ők ezt úgy közelítik meg és máris nem azt látják, hogy lehet hogy jó hatása IS van,hanem egyből a rosszat....

Tudom és tapasztalom, hogy nem mindig, minden esetben, minden percben és pillanatban tud az ember pozitív hozzáállással élni és létezni, viszont ha már a napjai/élete nagy része efelé irányul és amikor a negatív/ rossz percek vannak az életében és vissza tud térni a pozitív útra....na akkor vagyunk a jó helyen :))))

"Senki sem tudja, mi fog történni a következő pillanatban, 
és mégis, mindenki megy előre, mert bíznak, mert van hitük."
Paulo Coelho (Brida)

Szép estét Mindenkinek! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése