Három dolog az élethez: "légy azokkal, akik megmosolyogtatnak, nevess annyiszor, ahányszor csak levegőt veszel, és szeress addig, amíg csak élsz!!"

2011. október 6., csütörtök

Elragadott a negatív hullám....

Úgy ááám tényleg elragadott. Ma jöttem rá, hogy mi történik itten kérem....
Az úgy volt, hogy egész jó kis hétvégém volt, pihentem is, koncerten is voltam, így meg volt a kikapcsolódás. 
Hétfőn viszont hihetetlen rossz kedv uralkodott rajtam már reggel, és folytatódott a munkahelyemen is. Azt el kell mondanom, hogy szeretem a munkámat sok rétű, sok jó kollégám van, de sok negatív is, és van olyan is aki olyan vaskalapos és mindig falba ütközik az ember nála elsőre. A főnökömmel pedig nagyon jól kijövök, vele sose volt gond. Van egy másik oldal is az életemben, hogy most per pillanat a változásra vagyok kiéhezve, és már döntöttem is, hogy merre tovább, de most pillanatnyilag sokszor úgy érzem, hogy állóvízben vagyok, és hát tudjuk álló vízben tapicskolni nem a legjobb.
Szóval visszatérve a hétfőre, nagyon harapós kedvemben voltam, tipikus hétfő sok dologgal, most kaptam egy új munkakört a többihez, ahhoz is hozzászokni....így nem voltam valami happy amikor mindig jöttek a "most rögtön kell feladatok". Ami a leggázabb, hogy amikor a főnököm behívott, és elmondta hogy fizetés emelést kapok akkor sem repkedtem örömömben. Mintha egy újabb feladatot osztott volna ki. Na itt gondoltam hogy ez már nem állapot, itt valamit tenni kell. 
Már délután feltöltődtem, mert voltam a heti gyógytornán ami nagyon jól esett, és ilyenkor a végén egy 10 perces relaxációt is csinálunk. Tényleg nagyon jó volt, és így a hét további napjain már más volt a hangulatom. Aztán kezdtem figyelni magamat, és tudjátok mit vettem észre? Hogy az esetek nagy részében negatívan reagálok a dolgokra a munkahelyen. Morogtam (még ha a hangulatom jó is volt) kis dolgokon, ha valami olyan dolog volt volt, hogy negatív volt a hozzáállásom, nekem aki mindig nyitott az új dolgok felé, és szeretem a kihívást. Ezekre már akkor jöttem rá, amikor kimondtam, és láttam a főnököm arcát, mert ezt valószínűleg ő sem szokta meg tőlem. Van egy téma amire egy kollégám mindig egyből negatívan reagál, és egyből hárít, és a válasz általában a NEM. Arra a témára én is így viselkedtem....és tény, hogy nem is éreztem magamat jól mert éreztem hogy itt valami nem stimmel. 
Ma jöttem rá, hogy magával ragadtak a negatív emberek, és a negatív hullámok!!!! Csak jöttek és sodródtam...
Tény, hogy minden embernek vannak lelki hullámzásai, nehogy azt higgyétek hogy nekem nem, miközben agyban tudom, hogy hogy kellene gondolkodni. De a hullámzások azután helyre állnak. Ilyen viszont már tényleg régen volt, hogy egyszerűen elragadott a környezet, a negatív közeg, a vaskalapos gondolkodás...
A megvilágosodás után elkezdtem a helyreállítást :). Mennyivel könnyebb nyugodtan más hozzáállással kezelni a dolgokat. Mennyivel könnyebb úgy dolgozni, hogy nem panaszkodik az ember, ha más mulasztásából van valami azon sem morog hanem megoldja a dolgokat. Újra vissza kell szoknom arra hogy a panaszkodós, negatív embereket, kollégákat bár meghallgatom, de elengedem a mondataikat...

Tényleg minden csak a hozzáálláson és a gondolkodáson múlik! Előttem a lehetőség, hogy hamar visszafordítsam a negatívat a pozitívba, és megtaláljam újra a lelki egyensúlyomat! :)

Szép estét Nektek! :)

2 megjegyzés:

  1. El tudom képzelni a szegény főnököt. Biztos Ő is szeret adni, mert neki az az öröm, hogy örömet okoz. De Te még ezt is elvetted Tőle! Ez nem volt szép kisasszony!
    Én jól ismerem, és Ő igazán pozitív (általában...)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Szilárd! Köszönöm a lelkiismeretfurdalás ébresztést :P:)
    Azóta már bízom benne, hogy jóvátettem a dolgokat, és mivel olyan pozitív ember Ő (általában), megértette a dolgaimat, és Ő is látja, hogy igen nehéz elviselni a néhány kollégánál uralkodó negatív hozzáállásokat. Viszont sokat segít nekem a pozitív gondolkodásban, és a negatív dolgok lepergetésében, ezúton is köszönöm neki...ha annyira jól ismered, kérlek add át neki ezt a gondolatomat :)

    VálaszTörlés