Három dolog az élethez: "légy azokkal, akik megmosolyogtatnak, nevess annyiszor, ahányszor csak levegőt veszel, és szeress addig, amíg csak élsz!!"

2011. október 27., csütörtök

R.I.P. Vágó Kati néni....

Vasárnap meghalt a Kati néni, amit én most tudtam meg. Kati néni a nagymamám barátnője volt, ő volt a kedvencem az összes barátnő közül....
Mindig vékony alkatú volt, és fürge volt mint a nyúl, ment mindenfelé sokszor meglátogatta a nagymamámat is. Amikor véletlenül én is befutottam a mamámhoz ő egyből menni akart, hogy nem zavar, de én mindig marasztaltam mert úgy szerettem vele beszélgetni ;). Minden egyes alkalomkor megkérdezte: "Beácska...és mi újság a szerelemmel??? :)))" Sose hagyta ki ezt a kérdést, ha találkoztunk, és jól elbeszélgettünk vele a fiúkról, meg az élet dolgairól. Mindig mondta a Mamám, hogy minden egyes alkalommal kérdezte, hogy én hogy vagyok, tehát a szimpátia kölcsönös volt. ;) Ő általában pozitív gondolkodású volt, még akkor is amikor már nehezen járt, vagy már kevés foga volt....mindig próbált "másképp" gondolkodni a maga módján. Két gyermeke volt, a lánya tolókocsis és ő foglalkozott vele...így érthetitek milyen erő kellett, hogy legyen benne. 
A beteg ágyán a következőt mondta a lányának: "...Irénkével mindig tartsátok a kapcsolatot, ő jó ember, és mindig segíteni fog...." ;-(. Irénke a Mamám....

Nyugodj békében Kati néni, tudom, hogy fentről figyelni fogsz Minket :-)


P.S. ...tudom, hogy ez nem egy pozitív bejegyzés, de Kati néni egy pozitív része volt az életemnek, és mindig megmarad az emlékeimben :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése