Három dolog az élethez: "légy azokkal, akik megmosolyogtatnak, nevess annyiszor, ahányszor csak levegőt veszel, és szeress addig, amíg csak élsz!!"

2012. február 8., szerda

Tavaszra gondolván :)

Ma reggel egy pillanatig én is besoroltam azok közé, akik egyfolytában azt mondják, hogy "mikor lesz már tavasz" :)) Ez a gondolat akkor suhant át az agyamon, amikor reggel alig tudtam kiállni a parkolóból az autóval mert a hótoló rátolta a kocsira a havat. Persze lapátom még nem volt, de ügyesen kicsit játszva kiálltam ;)
Ma már hólapáttal felfegyverkezve értem vissza, és megcsináltam a helyemet...persze akinek ezt elmeséltem és rákérdeztek hogy hova viszem a hólapátot, azok mind...de tényleg mind azt mondták, hogy minek csinálod, eltakarítasz egy helyet, elmész reggel, más odaáll, aztán még egyet és megint ugyanez történik. Én viszont valahogy úgy fogom fel, hogy eltakarítok egyet, ha odaáll más hát legyen, legyen egy jó napja. Ha másnap is ez történik akkor legyen annak is jó napja. Nekem nem árt egy kis mozgás...aztán a hét végére lehet ellapátolom az egész ház elől a havat :)))) Fő a pozitív hozzáállás ;) 
Ezek után elmentem a közeli boltba és megleptem magamat egy kis tavasszal :))) Ami nálam egy csokor tulipánt jelent ;) Megosztom veletek, hogy ti is átérezzétek, milyen jó ha egy ilyen kis csoda virít az asztalon :)) Azóta újra visszatértem a télhez és olyan szép minden kint hófehéren, most van itt az ideje :) Azt azért hozzátenném, hogy milyen szép ha kint hófehér minden, bent meg a gyönyörű tulcsik virítanak ;)
Holnap jövök más témával, ma már nagyon elszaladt az idő, pedig szerettem volna írni...de sebaj ami késik az nem múlik!

Szép napot Mindenkinek holnapra! :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése