Három dolog az élethez: "légy azokkal, akik megmosolyogtatnak, nevess annyiszor, ahányszor csak levegőt veszel, és szeress addig, amíg csak élsz!!"

2012. január 28., szombat

Te döntesz....eszed vagy nem eszed!

Múlt héten vasárnap a pihinap alkalmával az ebéd utáni szieszta után következő tejeskávémat a TV előtt ittam meg. Valami sorozat ment benne a boszorkányos testvérekről szólt, ti biztos tudjátok melyik az. Persze közben volt vagy két három reklámblokk. Az első reklámblokk alatt azt vettem észre, hogy  gyógyszer után gyógyszert és azután megint gyógyszert vagy valami gyógyszertári vitamint reklámoztak. Kezdődött az Elevit-tel, aztán "fáj a gyomra"? Quamatel, "fáradtnak érzi magát?" Supradyn, "fáj a feje?" Algopiryn, "megfázott?" ACC...és még talán volt valami Neo Citran is, de végig az volt, hogy "kockázatok és mellékhatások tekintetében olvassa el a tájékoztatót...". Mindenhol ott volt a Bayer gyógyszergyártó logója. Utána jött a következő reklámblokk, amiben az Elevit, a Quamatel és a Supradyn újra benne volt. Hmmm az emberek fejét telenyomják ezekkel a reklámokkal, és aki hajlamos rá, ha jön valami fájdalom szalad is a gyógyszertárba hogy megvegye azt a gyógyszert. Így szépen lassan rászokik ezekre a csodás "gyógyítókra", mindemellett egyes esetekben az ez által előjövő mellékhatásokra is elkezd szedni másik gyógyszert ééééés az azokra előjövő mellékhatásokra.....szóval ez egy ördögi kör.
A minap kaptam egy e-mailt arról, hogy a NeoCitran, Coldrex és társaiban olyan anyag van, mint ami a gyenge drogokban is megtalálható ( http://www.naturhirek.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=512&Itemid=200 ). Nemhiába az ember amikor ezeket beveszi egyből megnyugszik és akkor is megnyugszik, amikor ott lapul a táskájában még akkor is amikor nincs szüksége rá, tehát függővé válik tőle. Volt egy időszak amikor egy műtétem után én a Cataflam-ra voltam így rászokva úgy jó 10 évvel ezelőtt. Ugyanígy voltam, és amint jött a fájdalom máris vettem be belőle....aztán erről szépen leszoktam, azóta a fájdalomküszöböm nagyobb lett, fejfájásgyógyszert nem is tudom hogy mikor vettem be utoljára. Ahogy rá, úgy le is lehet róla szokni.

Van egy érdekes történetem arról, amikor kis városunk sürgősségijét kellett meglátogatnom, mert fura görcseim voltak a vesém tájékán éjszaka és másnap is. A kedves doktorúr első kérdése az volt, hogy milyen gyógyszert vettem be rá. Én mondtam hogy semmilyet. Erre ő azt mondta, hogy akkor nem is fájt annyira ugye? És természetesen majd megölt a szemével, és lecseszett a lábról, hogy miért nem vettem be egy görcsoldót ahelyett hogy idejöttem. Én a fájdalomra annyit mondtam, hogy ha az neki gyenge fájdalom, hogy az ágyról a padlón kúsztam mert nem tudtam a fájdalomtól felkelni akkor legyen. És hogy miért nem vettem be gyógyszert? Azzal megtudnám az okát??? Azzal megtudnám, hogy mi OKOZZA a bajt? Beveszek egy görcsoldót elnyomja, aztán egy újat megint elnyomja, de még mindig nem tudom meg az okát. Úgyhogy azért jöttem, hogy megtudjam mi az oka és nem azért hogy kiselőadást tartson a gyógyszerekről! Nossss a vizsgálatok után már másképpen szólt hozzám az úriember természetesen és igen megtudtam a fájdalom okát röpke két óra alatt, ami nekem egyáltalán nem volt elvesztegetett idő, inkább ez mint hogy telinyomjam magamat a gyógyszerekkel.

Rengeteg cikket lehet olvasni arról, hogy az ilyen olyan étrendkiegészítők nem egészségesek, milyen hátrányai vannak, akár a C-vitaminnak, akár más vitaminnak. A gyógyszeripar és társai támadják a feltalálókat és a gyártókat, és nagyon sok olyan hírről ahol vitaminokkal, természetes gyógymóddal gyógyítottak ki embereket betegségekből egyáltalán nem írnak sehol. Na miért van ez? Lehet elgondolkodni, aki még nem tette meg....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése