Három dolog az élethez: "légy azokkal, akik megmosolyogtatnak, nevess annyiszor, ahányszor csak levegőt veszel, és szeress addig, amíg csak élsz!!"

2011. szeptember 2., péntek

Az első....

Már hónapok óta fogalmazódott bennem az, hogy elkezdek egy blogot és kiírom magamból a gondolataimat...amik előre szólok elég sokrétűek!! :-) Ahogy látjátok az érdeklődési körömből a profilomon sok dolog érdekel, és ezzel együtt sok minden jár a fejemben, a gondolataimban, és sok mindenről olvasgatok. Egy ideje a pozitívan gondolkodók táborát erősítem, és ezzel úgy érzem, hogy az életet is sokkal könnyebben élem meg. Próbálom élvezni az élet apró örömeit, noha nekem is mint bárki másnak vannak problémáim, és persze tapasztalom a régi mondást: "Egyszer fent, egyszer lent!". De hiszem, hogy jó gondolkodással a "lentből" is könnyebb feljebb jutni és újra a helyes utat járni. 

Magamról röviden: 30 éves "szingli" lány vagyok. Kb másfél éve lett vége egy komoly kapcsolatomnak, ami után elég nehéz volt talpra állni, mégis pozitívumként élem meg (már így) az elmúlt időszakot, mert ezt az időt a saját magam megismerésére fordítottam. A korábbi szemléletváltásom megerősödött, a pozitív gondolkodás, az egészséges életmód mind mind az életem részévé váltak. A célom az volt, hogy megtaláljam a testi-lelki harmóniámat. Még ha úgy érzem, már jó úton vagyok, és igen kimondhatom, hogy jól érzem magam a bőrömben akkor is tudom, hogy a testi lelki harmóniát megtalálni és elérni egy folyamat, ami eltarthat sokáig az életünkben, viszont vannak szakaszai, amikor az ember már egyre jobban és jobban érzi magát :). Nos valahol én is itt vagyok ezen az úton, és küzdök azért, hogy minél jobb legyen, illetve ezzel reményeim szerint motivációt is adok az embereknek, hogy igenis csak a gondolatot kell megváltoztatni és máris más lesz a világ:).
Az egészséges életmódról annyit, hogy sokat olvasok erről, gyűjtöm az infókat, próbálkozok ételekkel, nyitott vagyok mindenre. A családom és közeli ismerőseim már néha...húúúú minek is nevezik :)))). Talán "egészségdilinek", mert hogy szeretem kipróbálni a dolgokat(ami persze nem mindig sikerül jól), akár legyen szó zöldségturmixról, vagy más természetes gyógymódokról például.  

Azt gondolom ennyi fért bele az "első" bejegyzésembe, indulásként nem rossz :).
Szép estét Mindenkinek!

4 megjegyzés:

  1. nahát Beus, nem gondoltam, hogy írói véna is van benned! szuper lett az első bejegyzés, frappáns és szórakoztató! sok mindenben egyet értek - ami a pozitív gondolkodást illeti :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi Edi, kedves vagy :). Én sem tudtam, de majd most meglátjuk mi jön ki belőlem:)))) Jó olvasgatást, neked biztos tetszeni fognak az írásaim, mert a pozitív gondolkodás mindkettőnknél jelen van ;)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik a blog, itt is köszönöm, hogy megosztottad velem a címét! :)

    VálaszTörlés
  4. Köszi,ez biztatás számomra :) Szívesen, gondoltam téged is érdekel a testi-lelki harmónia téma ;)

    VálaszTörlés