Három dolog az élethez: "légy azokkal, akik megmosolyogtatnak, nevess annyiszor, ahányszor csak levegőt veszel, és szeress addig, amíg csak élsz!!"

2011. szeptember 5., hétfő

A szivárványról...

Van egy kedvenc idézetem Paulo Coelho-tól: "To enjoy the rainbow, first enjoy the rain!" Aki tud angolul szerintem már rá is jött a mondanivalójára :) Magyarul annyit jelent, hogy ha élvezni akarod a szivárványt, először élvezned kell az esőt! Milyen igaz ugye? Valahogy ez a mondat sokszor eszembe jut, mert szerintem ez az élet minden területére igaz. Ahhoz hogy jó történjen az életedben, először végig kell menni sok akadályon, akár rossz dolgon, de utána élvezni fogod a jól megérdemelt "nyereményt" amiért úgymond megszenvedtél. 
Ma előjött ez a mondat az életmódos lányoknál is. Gondoljatok bele, amikor például a fogyókúrázók fogyni szeretnének, de nehezen állnak neki a tornának, vagy akár kezd elegük lenni abból hogy figyelni kell a kajáknál is, akkor is jön a szivárvány, merthogy először persze ezen túl kell esni, és utána viszont amikor olvadnak a kilók, megmozdulnak azok a fránya kilók lefelé, majd később elérik a várva várt súlyt, na igen, akkor eljutottak a szivárványhoz ;). Remélem eszetekbe jut lányok (és fiúk) majd torna, vagy futás közben ez az írásom, és akkor talán könnyebben veszitek rá magatokat a napi tornákra még akkor is, amikor egyáltalán nem vagytok ráhangolódva...mert csak ekkor jön a szivárvány :). 

Amikor fősulira jártam munka mellett, nap mint nap benne volt ez a mondat a fejemben a vizsgaidőszak alatt amikor hulla fáradt voltam a tanuláshoz. Vagy amikor 5 órakor keltem és két órát levezettem a sulihoz....igen néha nekem is eszembe jutott, hogy kell ez nekem???? Kell hát, látnom kell a szivárványt!!  És megláttam, mert nyáron sikeresen lediplomáztam :) 
De ez csak egy példa, szerintem megállás nélkül tudnánk sorolni több dolgot az életünkből, amire az eső és a szivárvány kapcsolatát rávetíthetjük!! :)

Szóval Coelho tud valamit ;) Amelyik könyvét eddig olvastam, mindegyikből merítettem magamnak egy keveset. Nagyon érdekes és elgondolkodtató az írása, a könyvek általában mind másról szólnak néha még az ember meg is lepődik, hogy nocsak nocsak milyen témát sikerült írásba foglalnia :)) 

Lassan ideér a beharangozott vihar az esővel....de akár hiszitek akár nem én nem bánom, hadd essen (na a dörgést, villámlást nem bírom ám annyira ;) ), eső is kell valamikor. 

...jöjjön az eső, hadd lássuk a szivárványt ;)

Szép estét Mindenkinek! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése