Három dolog az élethez: "légy azokkal, akik megmosolyogtatnak, nevess annyiszor, ahányszor csak levegőt veszel, és szeress addig, amíg csak élsz!!"

2011. december 23., péntek

Az én sportszeletem :)

Azért írom, hogy az enyém, mert egy kicsit módosítottam rajta ;) Szóval ma a karácsonyi méteres kalácsom helyett sokak szomorúságára, egy másik sütit készítettem, mert ez egyszerűbb volt, és még úgyse próbáltuk ki. Általában Karácsonykor az én métereskalácsom fogy el a leghamarabb az összes süti közül, majd most referálok a sportszeletem elfogyási idejéről is később;)
Szóval a receptet egy kedves kolléganőmtől kaptam, és miután a főnököm is megtudta csinálni, úgy gondoltam erre talán én is képes vagyok, mert állítólag ezt miiindenki meg tudja csinálni:)) Nézzük a receptet:

Hozzávalók:
  • 50dgk darált keksz
  • 3 evőkanál kakaó (cicás kakaót használtam, ami zsírszegény)
  • 25dkg margarin (olvasztva)
  • 2dl langyos tej (rizstejjel helyettesítettem)
  • 25dkg cukor (folyékony Stevia-val helyettesítettem, kb 15 csepp)
  • rumaroma (na itt használtam volna igazi rumot, ha lett volna :))
  • 2 evőkanál olaj (olívaolaj)
  • 10 dkg étcsokoládé
Elkészítés:
A kekszet a kakóval összekeverem, beleöntöm a margarint, majd a langyos tejbe kevert cukrot és rumaromát (ízlés szerint). Ezt a masszát egy tálcára vagy jénai tepsibe terítem egyenletesen, majd fakanállal lenyomkodom, hogy sima legyen a teteje. Forralt vízen felolvasztom az étcsokit az olajjal, amit az előzőleg elkészített masszára öntök és elsimítom. Hűtőbe teszem, ha megdermedt szeletelhető.

Aki szereti a bolti sportszeletet annak kötelező kipróbálni. Tényleg egyszerű elkészíteni (az elkészítés alatt a konyhám kinézetéről nem nyilatkozom :)) és finom az íze is.
Persze a kinézete nekem egy kicsit unalmas volt, így előtört belőlem a kreatív énem, és kicsit feldíszítettem:D Tegnap kaptam a svájci barátaimtól svájci csokikat, ami persze akkora mennyiség amit én jövőre sem eszek meg...hát most jól jött az egyik fehér csoki :))
Íme a kis szépségem frissen...azóta már a hűtőben dermed és holnap meg is kóstoljuk ;)

2 megjegyzés:

  1. Ha főnököd meg tudta csinálni, tényleg nagyon egyszerű lehet. Lehet, hogy őt próbáltad meg ábrázolni? Sikerült?!

    VálaszTörlés
  2. Nem nem őt próbáltam ábrázolni, a főnökömnek lehet hogy baja van az önképével??:)A fej rajta senkit nem ábrázol, nem is sikerült olyan jól szerintem, de simán meg uncsi volt. Jahhhh és hamar elfogyott, úgyhogy ízlett Mindenkinek ;)

    VálaszTörlés