Három dolog az élethez: "légy azokkal, akik megmosolyogtatnak, nevess annyiszor, ahányszor csak levegőt veszel, és szeress addig, amíg csak élsz!!"

2011. december 18., vasárnap

Közeledik...;)

Ma van a negyedik Advent vasárnap, most már nincs mese hipp hopp itt a Karácsony:) Számomra a Karácsony az év legszebb ünnepe. Ez maga a szeretet ünnepe. Nálunk ilyenkor jön össze a család úgy igazán. Mindannyian szanaszét vagyunk az országban vagy országon kívül, de ilyenkor végre találkozunk az unokatesókkal is, beszélgetünk, eszünk jókat, aztán beszélgetünk és újra eszünk:))) Ez a három nap erről szól és olyankor nem érdekel, hogy odafigyeljünk az egészséges étkezésre, mert az csak elrontaná a feelinget :)
Már most érzem az elmaradhatatlan bejglik ízét a számban (amit a nagymamám süt még mindig 84 évesen! Ez nagy szó, mert nem mindenki képes rá ennyi évesen, de ő még mindig végig viszi a süti sütést, mégha közbe közbe leül is egy picit), a finom ételek illatát a levegőben, és a karácsonyfa illatot, amit 24-én én díszítek fel az elmaradhatatlan örökzöld Wham Last Christmas zenéjére:)) (...nem tagadom rá is kerestem most a youtube-n, és már most hangolódok :))
Meglepjük egymást apró ajándékokkal és látjuk egymás szemében az örömöt és a meglepetést, és kiváncsian bontjuk a mi ajándékainkat. Én már egy ideje átestem arra az oldalra, hogy számomra nagyobb örömöt jelent az, amikor a másik örül az én ajándékomnak, ezért is próbálok mindenkinek olyasmit venni ami neki tetszhet...de ez naaagyon nehéz menet ám :)) Én is nagyon szeretem a meglepetéseket, ezért örömmel várom, hogy ki mit talált ki ebben az évben a másiknak. Sokszor vagyok olyan helyzetben, hogy szeretném meglepni a családomon kívül a barátaimat, kollégáimat, de nem találom a megfelelő meglepit. Pedig annyira szeretném és kifutok az időből, de azt a megfelelőt még nem találtam meg. Ilyenkor aztán vagy veszek valamit ami nem teljesen AZ a meglepi amit szántam volna nekik, vagy nem veszek inkább semmit, hanem majd, amikor később megtalálom, azt amire rámondom, hogy igen ez AZ a meglepi amit szántam volnak neki/k akkor meglepem, hogy Boldog Karácsonyt:))) Az lesz ám az igazi meglepetés :)))
Sokszor nem az ajándék a fontos, hanem egy jól eltöltött beszélgetés, egy kellemes ital, hogy utána azzal a gondolattal térj nyugovóra, hogy milyen jól érezted magad:)) Ezek azok a pillanatok, amik örökre megmaradnak, sajnos a tárgyi ajándékok elkopnak, tönkre mennek, de ezek a pillanatok örökre megmaradnak a gondolataidban és emlékeidben! ;)

Zárásként pedig egy kis film Enya Silent Night zenéjére, ami engem természetesen könnyre fakasztott :))) Ajánlom minden kedves Olvasómnak, mert ez egy igazán sokatmondó kis film...zsebkendőket előkészíteni!!! :))


Szép estét Mindenkinek! :-)

2 megjegyzés:

  1. Jók a Hirvik! De a vas Hirvi a legjobb, ahogy szerényen megbújik a mikulásvirág mögött...

    VálaszTörlés
  2. Köszi, Hirvi fan vagyok, ugye látszik ;) Nekem is a vas tetszik a legjobban, mindig jó kedvre derít a bárgyú tekintetével...:))

    VálaszTörlés